jueves, 27 de mayo de 2010

Post-Testa (diseinua)

Nik aukeratutako Kanpaina publizitarioa, Kelerek eta Real Sociedad de Futbolek batera eginadakoa da.
Iragarki honetan, keleren kontsumoa areagotzeko gipuzkoan zehar jendearekiko laguntasun irudia eta gertutasuna eskaintzen duen elementu bat profitatzen saiatzen dela deritzot.
Hona hemen bideoa:


Inkesta diseinatzerako orduan, kontuan eduki behar izan ditugu xede taldearen barne leudeken indibiduoak. Izan ere, ezinbestekoa zaigu iragarki honen eragina aztertzean, gipuzkoan bizi direnen artean mugitu beharko garela jakitea. Hortaz gain, futbol zaletua izateak onura ekarriko lioke mezu publizitarioari, gargardoen salmenta areagotzeaz gain, futbol talde batekiko inplikazio soziala bilatzen duela baiteritzot.

Galderak, indibiduoak iragarkia oroitu dezan bideratuta daude, iragarkiaren muina oroitzen duten jakiteko asmoz. Helburu horrekin bada, encuestafacil.com webguneaz baliatuz, honako inkesta helarazi dut nire inguruan posta elektronikoz:
Pulsa aquí para contestar una encuesta

No hay comentarios: